søndag den 4. november 2018

Læg kortene på bordet….Tarotkortene…..



Tarotkort er sjælens spejl

De viser dig ærligt, hvad der sker i dig lige nu, hvor du kommer fra, hvor du er på vej hen og hvad du med fordel kan lade dig inspirere af, i de valg du træffer.
Er du ikke begejstret for det, du ser i spejlet, så ændrer det sig ikke, med mindre du gør noget aktivt for det. Det samme gælder i dit arbejde med kortene.

Mange er bange for Tarotkort, da de fleste støder på dem første gang i film, og her er det tit kortet Døden, der trækkes, og i film betyder det lynhurtigt fysisk død. Hvilket jeg jo er ret så uenig i. Når jeg fortæller, at jeg lægger Tarotkort, er det ofte, det eneste folk kender til dem, og de tager allerede afstand fra dem, inden jeg når at åbne munden rigtig.  
Det er super ærgerligt, for Tarotkortene er kærlig inspiration, forståelser og mening med perioder der er ret så meget op ad bakke, de er beskrivelse af gaverne efter, at vi har handlet på en blokering, bekræftelser af ideer og valg, potentialer, forståelse af og andre vinkler på en situation og meget mere. 

De er også livets træ i Kabbalaen, fødselskort, årskort og dagens fokusord.

I kortene møder du din sjæls intention, med de oplevelser du står i og gaverne du har med fra din fødsel.

Der er utrolig mange måder at arbejde med dem på og jeg vil her på min blog prøve at inspirere dig, så du også ser gaverne i dem. Det kan være, at det blot er til små daglige spørgsmål, det kan også være, at du vil arbejde med dem på et dybere plan og hvor jeg måske har et par vinkler til, hvordan du kan gøre det.

Jeg vil lave guidede meditation til nogle af oplæggene og give dig inspiration til hvilke krystaller du kan arbejde med til de forskellige oplæg. Blot for at nævnte lidt af det jeg har i tankerne.

Jeg arbejder selv med Aleister Crowleys fantastiske kort og selvom jeg har arbejdet med dem i over 20 år nu, opdager jeg stadig nuancer og ser sammenhænge – som jeg slet ikke har set før og det bekræfter mig blot i, at det at arbejde med kortene, højner din bevidsthed og åbner nye og spædende døre til nye indsigter, der inspirerer og giver forståelse for noget højere.

Velkommen til – jeg håber, du vil blive inspireret og det vil give dig lyst til at gå på opdagelse i dig :-) 

Kærlig hilsen Pia

www.pia-danielsen.dk / www.unikke-krystaller.dk
pia@pia-danielsen.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar