lørdag den 2. februar 2019

Forandringernes tid!


På et splitsekund kan livet ændre sig. Så du det komme?Med et enkelt ord kan alt, du troede, du vidste, og var tryg i – være forandret. Hvordan navigerer du, og kan du være i forandringen?

Du skal træffe en beslutning, dybt og ærligt inde i dig. Vil du være offer og bare se til og vente på at andre beslutter sig – eller vil du tage styring og tro på, at det sker af en grund, og finde styrken til og troen på, at det er nødvendigt. Jeg har nogle Tarotkort, der altid viser sig, når noget er underopsejling eller bekræfter, at jeg står midt i en forandring.

Tårnet, Vognen, Lykke-skæbnehjulet, Månen og Universet. Den er sikker hver gang 

Så trækker jeg et eller flere af disse kort, kan jeg som ofte regne med, at forandring er nødvendig og på vej. 
Ofte ved jeg godt, hvad det handler om, men er jeg i tvivl, så trækker jeg altid et eller to ekstra kort, der vil vise i hvilken retning jeg skal kigge.
Vi kan ikke altid forberede os på disse ændringer. Det kan være noget i vores overbevisninger, en job ændring, en flytning, skilsmisse, dødsfald – ja alle former for afslutning af forhold og vaner. Nogle gange føler og tror vi, at vi har forberedt os godt og tænkt alt igennem – men oplever, at vi stadig ikke er klar, eller troede at forløbet var anderledes. Forandring kan være svær og en ny situation kan alligevel pludselig være anderledes, end vi havde troet. Jeg skal lige love for, at det er forandringernes tid. Ikke mange slipper for at få gjort ordentlig forårsrent og holder vi for meget fast i gamle udslidte overbevisninger, gentager vi den samme gamle historie uden energi - andet end i negativitet - lader vi vores egen gift og andres giftigheder, tage bolig i vores smukke sind – sætter det sig i kroppen. Så byd forandringerne velkommen. Lad din nye måde at se verdenen på, spire.

Find ro i dit sind

Nu kommer lyset med hastige skridt og dagene tager hurtigt til. Luk lyset ind i stedet for mørket. Brug lyset i visualiseringer – se det fylde din krop og rense alt det ud du ikke skal bruge længere. Fyld herefter din krop med den skønneste turkise farve. Healende og balance skabende. Mærk roen. Tilliden.Brug krystallerne som en dejlig støtte, når du står i disse nødvendige forandringer. Tarotkort og krystaller komplementerer hinanden super godt. Klarhed er der brug for under forandringer og her vil jeg vælge Bjergkrystal. Balance og tillid er der også brug for under forandringer og her vil jeg vælge at bruge Amazonit og Krysocolla. Larimaren vil jeg også tage med, som en mulighed blandt de andre, da den opløser blokeringer og åbner for kærlighed i dig og til dig. Alle fire krystaller er healende, og du kan med fordel vælge at tage en eller to af dem i hånden, når du går i seng om aftenen. Du vil nok opleve at du har dem i hånden, når du vågner dagen efter. Kombiner meget gerne med Bach Blomster Remediet Valnød. Det hjælper med at stå og være i forandringen – acceptere og finde ro i den, hvilket er vigtigt, da det ikke bringer noget godt med sig at kæmpe imod.

”better keep yourself clean and bright. You are the window through which you must see the lift you have chosen for your self in this incarnation”

KH Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar